Blog

Pozycjonowanie na YouTube – co zrobić, aby film zyskał popularność?
Prowadzisz kanał na YT? Zależy Ci, aby się rozrastał, a liczba Twoich subskrybentów systematycznie rosła? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK,...
Czytaj więcej
Jak pozyskać klienta?
Jak pozyskiwać nowych klientów?
Proces pozyskiwania nowych klientów może wydawać się trudny, warto jednak zauważyć, że żyjemy w czasach, w których możliwości dotarcia do...
Czytaj więcej
Linkedin – czy warto założyć konto na portalu?
LinkedIn – czy warto założyć konto na portalu?
Odpowiadamy na pytanie, czym tak naprawdę jest LinkedIn i w jaki sposób można go wykorzystać w celach biznesowych. Wyjaśniamy, jakie...
Czytaj więcej
Jak customer experience może wpłynąć na Twój e-commerce?
Jak customer experience może wpływać na Twój e-commerce?
Współcześni konsumenci reagują na ogromną ilość bodźców - wśród gąszczu komunikatów napływających z zewnątrz trudno czasami zdecydować, który z reklamowanych...
Czytaj więcej
Jak tworzyć treści na Facebooku?
Jak tworzyć angażujące użytkowników treści na Facebook’a?
Facebook mocno się zmienił na przestrzeni ostatnich 10 lat. Od strony początkowo służącej budowaniu sieci kontaktów przeszedł długą drogę, by...
Czytaj więcej
Real time marketing 2019
REAL TIME MARKETING 2019 – najciekawsze reakcje marek
Pierwszą połowę bieżącego roku pod względem przekazów reklamowych odwołujących się do ważnych i głośnych medialnie wydarzeń zdominowały nawiązania do narodzin...
Czytaj więcej
Google Marketing Live 2019 – czym zaskoczył nas koncern?
W minionym tygodniu odbyła się konferencja Google Marketing Live. W tym roku koncern  przedstawił szereg innowacyjnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju,...
Czytaj więcej
Content marketing a strategia marki
Rola content marketingu w kreowaniu marki
W wielu artykułach branżowych możemy przeczytać o ogromnej roli przypisywanej  tworzeniu strategii content marketingowej. Warto przyjrzeć się jej szczególnie przez...
Czytaj więcej
Dlaczego warto nagrywać InstaStory?
Dlaczego warto nagrywać InstaStories?
Instagram Stories to jedna z głównych funkcjonalności, jakie proponuje swoim użytkownikom aplikacja Instagram. W dobie rosnącej popularności przekazów nastawionych na...
Czytaj więcej
kim jest copywriter
Jak praca copywritera może wpłynąć na sprzedaż Twoich produktów?
Zastanawiasz się, na czym tak naprawdę polega praca copywritera? Nie wiesz, w jaki sposób pisanie artykułów może przełożyć się na...
Czytaj więcej