AKTUALIZACJA ANALITYKI + KAMPANIA WIZERUNKOWA +
KAMPANIA EFEKTYWNOŚCIOWA + PROGRAMMATIC + LANDING PAGE + WDROŻENIE SKLEPU +
ANALIZA USER EXPERIENCE + WSPARCIE GRAFICZNE + KREACJE RICH MEDIA

Under Armour to amerykańska marka sportowej odzieży technicznej nowej generacji. Twórcą Under Armour był Kevin Plank, zawodowy gracz futbolu amerykańskiego, którego sportowe doświadczenia doprowadziły do stworzenia t-shirtu idealnego. Zaprojektował materiał, który nawet po długim czasie gry pozostawał suchy i lekki. Założeniem każdego produktu Under Armour jest uczynić sportowców lepszymi („To make athlets better”) i pomóc im osiągać jak najlepsze wyniki w wybranej dyscyplinie sportu. Under Armour powstał w 1996 roku w babcinym garażu, a dziś ma własne laboratoria badawcze, w których materiały do produkcji odzieży są doskonalone z sezonu na sezon. W USA Under Armour to druga najszybciej rozwijająca się spółka na tamtejszej giełdzie.

MM Sport to sklep, który jest oficjalnym dystrybutorem marki Under Armour.
W asortymencie sklepu znajdują się damska i męska odzież sportowa, obuwie treningowe oraz akcesoria.

W trakcie współpracy, w celu pozyskania ruchu zastosowano kampanie graficzne w sieci reklamowej,
kierując różnorodne przekazy promocyjne w zależności od danej grupy odbiorców.

Wykorzystywano kampanie tekstowe o odpowiedniej strukturze oraz remarketing w celu dotarcia do osób, które były już na stronie.
Stosowane były również kampanie produktowe.

0,31 %

Średni CTR dla reklam display

5 stron

na sesję odwiedzali średnio użytkownicy z kampanii

+1 %

Współczynnik konwersji wzrósł w trakcie działań o 1%

+2 %

Wzrost współczynnika konwersji kampanii produktowej (PLA)