ANALIZA I TESTY UI/UX + STRATEGIA E-COMMERCE + ZINTEGROWANA KAMPANIA E-COMMERCE + KAMPANIE DOUBLECLICK + ZAPROJEKTOWANIE SKLEPU + KAMPANIE DISPLAY + LANDING PAGE + GADŻETY

ZENOX, to obecnie największy, polski sklep z częściami i akcesoriami do maszyn rolniczych. Od początku istnienia serwisu, LUPIGO wspiera jego rozwój oraz promocję w sieci. Naszym zadaniem w początkowej fazie było opracowanie layoutu graficznego oraz brandingu, na bazie którego w kolejnych etapach przygotowano strategię komunikacji oraz kampanii sprzedażowych.

Nadrzędnym celem realizowanych kampanii było generowanie sprzedaży. Każda realizacja zakładała dwutorowy przebieg:
optymalizację dotychczasowych działań, a także wdrożenie nowych rozwiązań i narzędzi.

W trakcie współpracy stosowano kampanie graficzne w sieci reklamowej AdWords oraz Doubleclick, kampanie tekstowe, kampanie produktowe,
reklamy wideo w serwisie Youtube, reklamy Facebook – statyczne, wideo, karuzele, kanwę, reklamy z użyciem chatbota.
Część ruchu kierowano na dedykowany pod różne akcje landing page.

We wszystkich możliwych źródłach ruchu wykorzystano remarketing oraz remarketing dynamiczny, aby trafiać do użytkowników, którzy odwiedzili sklep oraz landing page.

190 %

Wzrost przychodów o 190%

5 %

Wzrost CTR dla reklam w wyszukiwarce o 5 punktów procentowych

73 %

Wzrost współczynnika konwersji o 73%

250%

Wzrost liczby transakcji o 250%