ZENOX.pl

„Niech plon będzie z Wami!”

ZENOX.pl, to obecnie największy, polski sklep z częściami i akcesoriami do maszyn rolniczych. Od początku istnienia serwisu, LUPIGO wspiera jego rozwój oraz promocję w sieci.

CEL GŁÓWNY:

Kampania wizerunkowa, której celem było ukazanie marki ZENOX jako wspierającego partnera rolników z wybranych województw, w czasie żniw.

ZAKRES DZIAŁAŃ:

Kampania realizowana za pośrednictwem sieci reklamowej Google i Facebook Ads

KANAŁY:

Kanał reklamowy

Facebook Ads

Kanał reklamowy

Google Display Network

EFEKTY:

1 737 446

Liczba wyświetleń

16 588

Interakcje z reklamą

2,68 zł

Średni CPM

Kampania „Niech plon będzie z Wami”

Wyselekcjonowano 5 województw, które charakteryzuje wysoki poziom rolnictwa, były to: lubleskie, mazowieckie, pomorskie, śląskie, wielkopolskie.

Kampania realizowana była w obrębie kanałów: Google i Facebook, za pomocą dedykowanych na poszczególne województwa reklam display.

Grupa odbiorców została zawężona lokalizacyjnie do wspomnianych województw, w jej obrębie uwzględniono także użytkowników o zainteresowaniach rolniczych oraz odwiedzających wcześniej stronę ZENOX.pl.

Efekty kampanii zasięgowej Google Ads:

  • 1 737 446 wyświetleń
  • 9124 kliknięcia
  • CTR: 0,53%
  • CPC: 0,55 zł
  • CPM: 2,68 zł

Efekty długofalowe: 88% wzrostu przychodów sklepu z Facebooka

Realizowana dla Klienta kampania była prowadzona równolegle z bieżącymi działaniami skoncentrowanymi na pozyskaniu nowych klientów i aktywizacji grup remarketingowych. Dodatkowo wdrożenie akcji poprzedziliśmy kampanią wizerunkową, zawierającą przekazy z mocnym social proof marki. Skorelowane działania w zakresie budowania wizerunku marki, pozyskania nowych klientów i aktywizacji grup z dolnego etapu lejka sprzedażowego przyczyniły się do wzrostu o 88% przychodów sklepu z kanału Facebook także w kolejnym miesiącu, w którym wykorzystywaliśmy grupy pozyskane w czasie trwania akcji.

Wypowiedź Specjalisty

„W strategii kampanii przygotowanej dla ZENOX.pl skupiliśmy się na pięciu województwach o silnym profilu rolniczym, wykorzystując narzędzia reklamowe Google Ads i Facebook Ads. Dzięki dedykowanym kampaniom Display i zaawansowanej segmentacji osiągnęliśmy założone cele, a w kanale Facebook odnotowaliśmy także efekty długofalowe w postaci 88% wzrostu przychodów sklepu z tego kanału w kolejnym miesiącu po zakończeniu kampanii”.

Łukasz, specjalista PPC LUPIGO

Zrealizowane projekty

Konsultacja

Wypełnij brief
i porozmawiajmy
o Twojej firmie

Skontaktuj się z nami

  • Potrzebujesz efektywnych kampanii marketingowych, które zwiększą Twoją sprzedaż?
  • Szukasz skutecznych metod pozyskiwania klientów i budowania wizerunku marki?
  • Chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał social media dla rozwoju biznesu?
  • Potrzebujesz audytu dotychczasowych działań, aby wyprzedzić konkurencję?
  • Zależy Ci na współpracy z agencją, która będzie partnerem, a nie tylko podwykonawcą?

All rights reserved LUPIGO.PL © 2024

/ Polityka prywatności