Ars Medica

Centrum Fizjoterapii

Centrum Fizjoterapii Ars Medica specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu fizjoterapii. Grono wysokiej klasy fizjoterapeutów oferuje różnorodne usługi związane m.in. z rehabilitacją, leczeniem bólu, poprawą sprawności fizycznej pacjentów po urazach czy fizjoterapią dzieci i niemowląt. W Ars Medica liczy się profesjonalizm i indywidualizm, a program terapeutyczny jest dostosowywany do długofalowych potrzeb i celów pacjenta.

CEL GŁÓWNY:

Pozyskiwanie leadów na usługi klienta, budowanie zasięgu, pozyskiwanie aktywności.

CZAS TRWANIA:

01.03.2022 – 01.04.2023

TARGET:

Sportowcy, osoby po urazach, matki z dziećmi, osoby starsze, osoby posiadające dolegliwości bólowe.

WYZWANIE:

Duża konkurencja na rynku, dobór odpowiednich grup docelowych.

KANAŁY:

Kanał reklamowy

Google Display Network

Kanał reklamowy

Facebook Ads

Kanał reklamowy

Sieć wyszukiwania Google

EFEKTY:

380

konwersji (kliknięcie w adres e-mail, nr telefonu, wysłanie formularza kontaktowego)

12 500

kliknięć w reklamy

0,99 zł

koszt kliknięcia

2,52%

CTR

Analiza miarą sukcesu

Branża medyczna to bardzo konkurencyjny segment rynku, gdzie na reklamodawców czekają restrykcyjne przepisy dotyczące promowania usług zdrowotnych. Znajomość przepisów, właściwe profilowanie odbiorców, odpowiedni dobór kanałów i formatów reklamowych – te 4 elementy zapewniły Klientowi sukces, dzięki zrealizowanym przez nas kampaniom.

Pierwszym i jednocześnie niezbędnym krokiem naszych działań było skonfigurowanie Google Analytics, wdrożenie pixela konwersji, kodów remarketingowych oraz najważniejszych celów, aby móc prawidłowo monitorować kampanie, a następnie je optymalizować na podstawie analizy zebranych danych.

Struktura kampanii, czyli jak wygrać rynek

W kolejnym kroku przeprowadziliśmy analizę i wybór właściwych kanałów komunikacji oraz grup docelowych, co pozwoliło nam stworzyć skuteczną strukturę kampanii. Korzystaliśmy głównie z kampanii Google Display Network oraz Google Search. Reklama w Search została podzielona na kampanie, które miały na celu reklamować placówkę w wybranych miejscowościach: w Rzeszowie i Łańcucie. Działania te zostały wsparte dodatkowymi kampaniami reklamującymi usługi klienta, takie jak: 

  • rehabilitacja domowa, 
  • rehabilitacja dzieci,
  • pozostałe usługi.

Kluczowe na tym etapie było precyzyjne dopasowanie słów kluczowych do usług, aby klienci poszukujący konkretnych ofert, trafiali na odpowiednie podstrony z informacjami dotyczącymi tych usług.

Ostatnim etapem wdrożeń, według przygotowanego dla Klienta mediaplanu, była kampania graficzna w sieci Google Display Network. Dzięki profilowaniu odbiorców i sprecyzowanym opcjom targetowania dotarliśmy z przekazem do docelowych grup użytkowników, zainteresowanych usługami Klienta. W przypadku tej kampanii istotne było odpowiednie przygotowanie reklamy, ponieważ Google stawia ograniczenia w zakresie reklamowania usług medycznych.

Efekty kampanii Google Ads:

W pierwszym miesiącu działań koszt konwersji wszystkich kampanii na koncie wynosił 40,37 zł, a w kampanii Display 19,28 zł.  

Natomiast już po dwóch miesiącach działań, dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii, ogólny koszt konwersji wszystkich kampanii na koncie wyniósł 23,12 zł, a koszt konwersji w GDN został obniżony do poziomu 10,71 zł.

  • 495 000 wyświetleń reklam
  • 380 konwersji (kliknięcie w adres e-mail,
    kliknięcie w nr telefonu, wysłanie formularza kontaktowego)
  • 12 500 kliknięć w reklamy
  • koszt kliknięcia: 0,99 zł
  • CTR: 2,52 %

To nie koniec! Facebook Ads sposobem na zasięgi

Podczas tej współpracy postanowiliśmy działać dwutorowo i w imieniu Klienta dać się poznać społeczności Facebook. Przygotowaliśmy więc i wdrożyliśmy lokalną kampanię zasięgową, targetując ją na sprecyzowane miejscowości i zakładając promień w postaci dodatkowych kilometrów, aby promować usługi Klienta wśród osób, które dzięki lokalizacji z łatwością dotrą do wybranego gabinetu fizjoterapeutycznego.

Skuteczna reklama wymaga jednak nie tylko przemyślanej strategii ale i dobrego contentu, a wiemy sporo na temat tego, co, komu kiedy i jak komunikować. Przeanalizowaliśmy rynek, konkurencję, zbadaliśmy persony marki i popularność tematów, aby dotrzeć do grup o największym potencjale.

Następnie zaplanowaliśmy i opracowaliśmy content plan dla profilu Facebook Klienta, tak aby realizował założone cele strategiczne w zakresie rozwoju. Cele te nadal realizujemy, prowadząc dla Klienta działania w zakresie Facebook Ads i obsługi profilu social media.

Zarówno w kampanii zasięgowej, jak i aktywnościowej wykorzystaliśmy szczegółowe opcje targetowania grup według zainteresowań, zawężając je o wiek i lokalizację, aby jak najlepiej doprecyzować target Klienta. Efekt?

Aktywność: 33 852 już w pierwszym miesiącu działań

CPA: 0,01 zł – niżej niestety się nie dało 🙂

Aktywność użytkowników na Facebooku w pierwszym miesiącu działań.

LUPIGO oczami Klientów

LUPIGO pomogło nam przejść na wyższy poziom, wdrażając nowe rozwiązania e-commerce. Doceniamy elastyczność w działaniu i pomysłowość, sprawne realizacje kampanii online oraz sumienne podsumowywanie wszystkich wspólnych akcji.

MMSport – polski dystrybutor marek Keen, Gumbies, Diadora |

Zobacz Case study

Dzięki współpracy z LUPIGO uporządkowaliśmy cele marketingowe i stworzyliśmy strategię marki. Nie tylko ustawiają kampanie i wysyłają raport, ale wszystko wyjaśniają i w sposób zaangażowany w rozwój firmy klienta, zwracają też uwagę na kwestie social media, strony www czy newslettera. LUPIGO to fajni ludzie, z którymi dobrze się współpracuje.

Marta Kaczmarek, Marketing Manager Healthy Food |

Zobacz Case study

Bardzo cenimy sobie model współpracy jaki zbudowaliśmy z LUPIGO. To co ich wyróżnia to ‘butikowe’ podejście do Klienta. To bardzo ważne, by czuć, że druga strona poświęca Tobie i Twojemu biznesowi odpowiednio dużo czasu i uwagi oraz angażuje się na każdym poziomie waszej współpracy.

Sklep Rolniczy ZENOX.pl |

Zobacz Case study

Współpracuję z LUPIGO kilka lat i jestem bardzo zadowolony. Są to świetni specjaliści, którzy rozumieją moją branżę i charakterystykę rynku. Sprawny kontakt to dla mnie podstawa. Szybka odpowiedź na każdego maila i zawsze odebrany telefon. Sprawy załatwiane praktycznie od ręki. Wyniki sprzedaży ze wsparciem LUPIGO rosną z roku na rok i to znacząco.

Maciej Makowski, Właściciel sklepu AktywnyTurysta.pl |

Zobacz Case study

Szczerze polecam Agencję LUPIGO! Efekty jej pracy skutecznie podnoszą wyniki sprzedaży w naszej Firmie.

Deweloper Grand Project

Współpracujemy z LUPIGO już kilka lat, co jest potwierdzeniem wysokiej jakości usług. To profesjonaliści, którzy optymalizują, szukają rozwiązań i nigdy nie pozostawiają nas bez odpowiedzi. Działania i uzyskane wyniki są szczegółowo i terminowo raportowane. To co ich wyróżnia, to szybkie i nieszablonowe działanie oraz obsługa klienta na najwyższym poziomie.

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator Konkursu Teraz Polska

Profesjonalna  i pełna zapału ekipa, która kompetentnie realizuje powierzone zadania. A za co cenimy współpracę z LUPIGO? – Za ponadprzeciętnej jakości relacje, jakie są budowane na linii agencja – klient. Za ogromne zaangażowanie w pracę i cenne wskazówki. Za szczerość. Za kontakt i komunikację przerastające standardy na rynku. No i za wzrosty, oczywiście 🙂

Meble RESMAR

Indywidualne podejście do Klienta to niezaprzeczalny atut LUPIGO. Działają profesjonalnie i co najważniejsze efektywnie.

E-Diamenty.pl

Załoga LUPIGO w przystępny sposób wyjaśniła proces, wdrażany przy promowaniu sklepu internetowego. Wykonali staranną analizę, uwzględniając szereg aspektów dot. sprzedaży asortymentu oraz zapotrzebowania na rynku. Bieżący kontakt i opieka pozwoliła na sukcesywne poszerzanie zakresu usług, które przekładają się na efekty sprzedaży.

Beata Cynk, właścicielka sklepu Wet-Zoo.pl

Zrealizowane projekty

Konsultacja

Wypełnij brief
i porozmawiajmy
o Twojej firmie

Skontaktuj się z nami

  • Potrzebujesz efektywnych kampanii marketingowych, które zwiększą Twoją sprzedaż?
  • Szukasz skutecznych metod pozyskiwania klientów i budowania wizerunku marki?
  • Chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał social media dla rozwoju biznesu?
  • Potrzebujesz audytu dotychczasowych działań, aby wyprzedzić konkurencję?
  • Zależy Ci na współpracy z agencją, która będzie partnerem, a nie tylko podwykonawcą?

All rights reserved LUPIGO.PL © 2024

/ Polityka prywatności