2018-07-10

Co się zmienia w Google po 18 latach? Sprawdź!

Po tak długim czasie najpopularniejsza platforma reklamowa Google AdWords przechodzi rebranding i zmienia się w Google Ads. Oznacza to również zmiany dla wszystkich reklamodawców, którzy będą musieli nauczyć się obsługi nowego wizerunkowo i technicznie panelu.

Jak teraz będzie wyglądał DoubleClick?

Google postanowił zintegrować platformę DoubleClick wraz z Analytics 360 w całość: Google Marketing Platfrom. Ma to na celu jeszcze dokładniejsze zrozumienie klientów i osiąganie lepszych wyników biznesowych. W ramach Google Marketing Platfrom powstanie nowa usługa Display & Video 360, która będzie skupiać w sobie funkcje DoubleClick Bid Manager, DoubleClick Campaign Manager, DoubleClick Studio i Google Audience Center 360.

Co kryje się pod nazwą Google Ad Manager?

To kolejna nowość, która ma na celu ułatwienie pracy reklamodawcom i efektywniejsze zarządzanie produktami. Google Ad Manager to połączenie DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange w zunifikowaną platformę programową.

Wszystkie nowe produkty będą dostępne od 24 lipca 2018 roku.

Źródło: blog.google

All rights reserved LUPIGO.PL © 2024

/ Polityka prywatności