Realizowany przez nas audyt to nie jest zwykła analiza Twojego newslettera – to współpraca z doświadczonymi specjalistami, którzy zrobią wszystko, aby Twoje cele biznesowe stały się również naszymi celami. Przeprowadzimy audyt techniczny i badanie zawartości dotychczasowych wysyłek, co pozwoli ocenić ich skuteczność, wspólnie wyciągnąć wnioski i podjąć kroki mające na celu poprawę działań e-mail marketingowych w Twojej firmie.
Korzyści dla Twojej firmy
Podczas audytu, nasz zespół szczegółowo przeanalizuje Twoje cele, grupę docelową, częstotliwość wysyłanych wiadomości oraz szablony i treści marketingowe. Dzięki temu będziemy w stanie dostosować najlepsze rozwiązania, które pomogą Ci osiągnąć przewagę nad konkurencją i zwiększyć skuteczność Twojej kampanii e-mail marketingowej.
Nie pozwól, aby Twoi klienci zniknęli w wirze newsletterów konkurencji! Skorzystaj z naszej usługi audytu e-mail marketingu i ciesz się zwiększoną skutecznością swoich działań.
Przeprowadzenie analizy konfiguracji konta.
Weryfikacja jakości bazy odbiorców, jej aktualizacji oraz segmentacji.
Analiza harmonogramu wysyłki mailingów oraz ich szczegółowych statystyk.
Analiza szablonów zrealizowanych mailingów.
Weryfikacja zawartości mailingów: treści, nagłówków, CTA.
Weryfikacja tagowania kampanii.
Przygotowanie raportu przeprowadzonego audyt z analizą oraz rekomendacjami.