kwiecień – maj 2022 r.
MMSPORT.pl to firma z sukcesem działająca w branży sportowej, która wprowadza na polski rynek znane i cenione na świecie marki, oferujące profesjonalną odzież i obuwie sportowe. Jako oficjalny dystrybutor m.in. marki Diadora w Polsce swoją ofertę kieruje do aktywnych osób, które nie tylko szukają produktów wysokiej jakości, ale chcą się wyróżnić oryginalnym stylem.
kwiecień – maj 2022 r.
Kampania zakładała połączenie promocji 3 serii marki Diadora: Manifesto, B.ICON oraz VOLO, jej celem była budowa rozpoznawalności marki i poszczególnych kolekcji połączona z działaniami zasięgowymi.
Google Ads
YouTube
DV 360
Tik Tok
14 750 000
wyświetlenia reklam
65 483
interakcje z reklamą
231
konwersje w sklepie
Diadora to marka założona we Włoszech przez Marcello Danieli w 1948 roku początkowo produkowała buty do wspinaczki górskiej, a dzięki wysokiej jakości wykonania, marka szybko zyskała popularność w całym kraju.
Z czasem Diadora ewoluowała i rozpoczęła produkcję obuwia, odzieży oraz sprzętu sportowego. Niezwykła jakość wykonania i rosnąca popularność sprawiła, że produkty Diadora pragnęli nosić już nie tylko sportowcy, ale także postaci z branży showbiznesu.
Diadora ma na swoim koncie współpracę z wieloma gwiazdami sportu i kultury m.in z Roberto Baggio (włoski piłkarz), Ayertonem Senną (brazylijski kierowca wyścigowy), Marco Van Bastenem (holenderski piłkarz i trener) czy brytyjskim zespołem muzycznym Skunk Anansie.
Od wielu lat Diadora wyznacza lifestylowe i streetstylowe trendy, które zachwycają konsumentów. Najważniejsze wartości dla marki Diadora od początku jej istnienia to przede wszystkim włoskie rzemiosło, pasja, tradycja, skrupulatność tworzenia i oryginalny design.
Złożoność kampanii miała swoje odzwierciedlenie w kanałach komunikacji, które były różne i było ich wiele. Promocja realizowana była za pomocą:
Każda z serii wymagała także indywidualnego podejścia w zakresie doboru targetów.
Core stanowiła kampania dla serii Manifesto, która obejmowała użytkowników w przedziale wiekowym 18-34 lata, zainteresowanych modą, nowymi trendami, odzieżą oraz obuwiem. Dodatkowo zainteresowani markami takimi jak Vans, Elesse, Converse, Adidas Originals.
Promocja dla serii VOLO skierowana była do użytkowników w wieku 18-44 lata, zainteresowanych sportem, bieganiem, aktywnością na świeżym powietrzu. B.ICON natomiast to kolekcja tenisowa, uwzględniająca osoby zainteresowane tym sportem w wieku 18-44 lata.
W ramach targetowania reklam skorzystaliśmy także ze strategii remarketingu, kierowania reklam do odbiorców odwiedzających konkurencyjne sklepy, czy konkretne witryny w Internecie. Zadbano także o filtrowanie niepożądanych miejsc docelowych, wykluczając z kampanii ponad 16 000 stron
Kampania realizowana była w okresie kwiecień-maj 2022 r.
Jak wskazuje Google Trends, w trakcie i po zakończeniu akcji, marka Diadora odnotowała najwyższy na przestrzeni ostatnich 5 lat poziom zainteresowania marką.
„Skuteczna promocja trzech serii marki DIADORA wymagała przeprowadzenia analizy i podjęcia odpowiednich działań przed przygotowaniem planu kampanii. Wdrożona strategia, w tym odpowiedni dobór targetów, pozwoliła na dotarcie do użytkowników w różnych kanałach, co przełożyło się na świetne wyniki kampanii’.
Łukasz, specjalista PPC LUPIGO