KEEN – buty dziecięce

Stingray, Speed Hound i Śniegowce

Misją marki KEEN jest zapewnienie najwyższej jakości produktów, uczciwie, w zgodzie z środowiskiem naturalnym oraz odpowiedzialnością za nie. Produkcja obuwia rozpoczęła się od sandałów Newport, rozpoznawanych przez swój hybrydowy design i opatentowany system ochrony palca. Następnie KEEN wprowadził komfortowe i wydajne buty – zarówno do wody, na szlaki, zimowe, a także użytkowe linie dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Obecnie produkty KEEN są sprzedawane w ponad 5,000 specjalistycznych sklepach obuwniczych, podróżniczych, outdoorowych, liderów sprzedaży towarów sportowych, a także specjalistycznych sieciach handlowych na całym świecie.

CEL GŁÓWNY:

Cykliczne kampanie zasięgowe, skierowane do rodziców, prezentujące obuwie dziecięce Keen.

KANAŁY:

Kanał reklamowy

Google Ads

Kanał reklamowy

YouTube

Kanał reklamowy

Google Display Network

Kanał reklamowy

Discovery


Uzyskane efekty

Kampania Stingray

  • 7900000 wyświetleń
  • 13000 interakcje
  • 21 – konwersje wspomagane

Kampania Speed Hound

  • 2600000 wyświetleń
  • 9000 interakcje
  • 89 – konwersje wspomagane

Kampania Śniegowce

  • 13800000 wyświetleń
  • 30300 interakcje
  • 193 – konwersje wspomagane

Agencja LUPIGO w ramach współpracy ze sklepem MM-Sport, oficjalnym dystrybutorem marki KEEN w Polsce, odpowiada za realizację kampanii Google Ads: reklamy tekstowe, statyczne, display, wideo. Są to przede wszystkim kampanie wizerunkowe i sprzedażowe, mające na celu promocję marki wśród polskich konsumentów.

Szczegóły kampanii

Cykliczne kampanie zasięgowe, skierowane do rodziców, prezentujące obuwie dziecięce KEEN.

Akcje zróżnicowane są ze względu na przeznaczenie obuwia i sezonowość – od letnich sandałków, przez wytrzymałe buty do szkoły, a na solidnych śniegowcach zakończywszy.


Grupę odbiorców reklam stanowią rodzice, o zainteresowaniach powiązanych z aktywnością na świeżym powietrzu, aktywnym stylem życia. Uwzględniono także osoby wyszukujące produkty dziecięce i odwiedzające witryny o tematyce parentingowej. Standardowo wdrożono także strategię remarketingową.


Kanały komunikacjo obejmują sieć reklamową Google Ads, w tym dedykowane reklamy na YouTube.
Wśród licznych akcji realizowanych dla Klienta, na potrzebę tego case studies wybrano kampanie dla modeli: Singray, Speed Hound oraz kolekcję obuwia zimowego.

Wypowiedź Specjalisty

„Z sukcesem zakończyliśmy kolejną kampanię dla marki Keen w Google Ads. W przypadku tego projektu skupiliśmy się na docieraniu z ofertą obuwia do segmentu rodziców dzieci. Dzięki precyzyjnej selekcji oraz optymalizacji grup docelowych udało nam się skutecznie osiągnąć założone cele reklamowe”.

Łukasz, specjalista PPC LUPIGO

Zrealizowane projekty

Konsultacja

Wypełnij brief
i porozmawiajmy
o Twojej firmie

Skontaktuj się z nami

  • Potrzebujesz efektywnych kampanii marketingowych, które zwiększą Twoją sprzedaż?
  • Szukasz skutecznych metod pozyskiwania klientów i budowania wizerunku marki?
  • Chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał social media dla rozwoju biznesu?
  • Potrzebujesz audytu dotychczasowych działań, aby wyprzedzić konkurencję?
  • Zależy Ci na współpracy z agencją, która będzie partnerem, a nie tylko podwykonawcą?

All rights reserved LUPIGO.PL © 2024

/ Polityka prywatności