Cykliczne kampanie zasięgowe, skierowane do rodziców, prezentujące obuwie dziecięce Keen.
Misją marki KEEN jest zapewnienie najwyższej jakości produktów, uczciwie, w zgodzie z środowiskiem naturalnym oraz odpowiedzialnością za nie. Produkcja obuwia rozpoczęła się od sandałów Newport, rozpoznawanych przez swój hybrydowy design i opatentowany system ochrony palca. Następnie KEEN wprowadził komfortowe i wydajne buty – zarówno do wody, na szlaki, zimowe, a także użytkowe linie dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Obecnie produkty KEEN są sprzedawane w ponad 5,000 specjalistycznych sklepach obuwniczych, podróżniczych, outdoorowych, liderów sprzedaży towarów sportowych, a także specjalistycznych sieciach handlowych na całym świecie.
Cykliczne kampanie zasięgowe, skierowane do rodziców, prezentujące obuwie dziecięce Keen.
Google Ads
YouTube
Google Display Network
Discovery
Agencja LUPIGO w ramach współpracy ze sklepem MM-Sport, oficjalnym dystrybutorem marki KEEN w Polsce, odpowiada za realizację kampanii Google Ads: reklamy tekstowe, statyczne, display, wideo. Są to przede wszystkim kampanie wizerunkowe i sprzedażowe, mające na celu promocję marki wśród polskich konsumentów.
Cykliczne kampanie zasięgowe, skierowane do rodziców, prezentujące obuwie dziecięce KEEN.
Akcje zróżnicowane są ze względu na przeznaczenie obuwia i sezonowość – od letnich sandałków, przez wytrzymałe buty do szkoły, a na solidnych śniegowcach zakończywszy.
Grupę odbiorców reklam stanowią rodzice, o zainteresowaniach powiązanych z aktywnością na świeżym powietrzu, aktywnym stylem życia. Uwzględniono także osoby wyszukujące produkty dziecięce i odwiedzające witryny o tematyce parentingowej. Standardowo wdrożono także strategię remarketingową.
Kanały komunikacjo obejmują sieć reklamową Google Ads, w tym dedykowane reklamy na YouTube.
Wśród licznych akcji realizowanych dla Klienta, na potrzebę tego case studies wybrano kampanie dla modeli: Singray, Speed Hound oraz kolekcję obuwia zimowego.
„Z sukcesem zakończyliśmy kolejną kampanię dla marki Keen w Google Ads. W przypadku tego projektu skupiliśmy się na docieraniu z ofertą obuwia do segmentu rodziców dzieci. Dzięki precyzyjnej selekcji oraz optymalizacji grup docelowych udało nam się skutecznie osiągnąć założone cele reklamowe”.
Łukasz, specjalista PPC LUPIGO