5 tygodni
MM SPORT to firma z sukcesem działająca w branży sportowej, która wprowadza na polski rynek znane i cenione na świecie marki, oferujące profesjonalną odzież i obuwie sportowe. Jako oficjalny dystrybutor m.in. marki Diadora w Polsce swoją ofertę kieruje do aktywnych osób, które nie tylko szukają produktów wysokiej jakości, ale chcą się wyróżnić oryginalnym stylem.
5 tygodni
Google Display Network
YouTube
Smart TV
Discovery
52%
wzrost przychodów w kategorii z obuwiem biegowym
3 500 000
wyświetleń reklam
78%
współczynnik obejrzeń filmów
1,09%
CTR w kampanii display
Diadora to marka założona we Włoszech przez Marcello Danieli w 1948 roku początkowo produkowała buty do wspinaczki górskiej, a dzięki wysokiej jakości wykonania, marka szybko zyskała popularność w całym kraju.
Z czasem Diadora ewoluowała i rozpoczęła produkcję obuwia, odzieży oraz sprzętu sportowego. Niezwykła jakość wykonania i rosnąca popularność sprawiła, że produkty Diadora pragnęli nosić już nie tylko sportowcy, ale także postaci z branży showbiznesu.
Diadora ma na swoim koncie współpracę z wieloma gwiazdami sportu i kultury m.in z Roberto Baggio (włoski piłkarz), Ayertonem Senną (brazylijski kierowca wyścigowy), Marco Van Bastenem (holenderski piłkarz i trener) czy brytyjskim zespołem muzycznym Skunk Anansie.
Od wielu lat Diadora wyznacza lifestylowe i streetstylowe trendy, które zachwycają konsumentów. Najważniejsze wartości dla marki Diadora od początku jej istnienia to przede wszystkim włoskie rzemiosło, pasja, tradycja, skrupulatność tworzenia i oryginalny design.
Lubimy takie kampanie ze względu na kreatywne materiały oraz możliwość wprowadzania dynamicznych koncepcji, więc do projektu, jak zawsze, podeszliśmy z dużą porcją pomysłów i energii.
Naszym pierwszym zadaniem było wyselekcjonowanie odpowiednich kanałów oraz grup odbiorców, dzięki czemu mogliśmy przygotować odpowiedni media plan i rozplanować budżet.
W kampanii skupiliśmy się na dotarciu zarówno do nowych użytkowników, jak i tych, którzy odwiedzili stronę, oraz do użytkowników z kanałów social media Klienta. Do tego celu wykorzystaliśmy odpowiednie grupy remarketingowe.
Rodzaje wykorzystanych kampanii:
Celem kampanii nie było bezpośrednio zwiększenie liczby konwersji, ale zwiększenie rozpoznawalności marki, zasięgu, ruchu w kategorii biegowej na stronie Klienta. W trakcie trwania kampanii wykluczone zostały grupy odbiorców, które generowały najgorsze wyniki, aby system mógł się skupić na odpowiednich odbiorcach.
„Dzięki kreatywnym pomysłom, starannemu planowaniu, precyzyjnemu targetowaniu i wciągającej treści kampanii, udało nam się dotrzeć do naszej docelowej grupy odbiorców i skutecznie przyciągnąć jej uwagę. Dzięki wdrożeniu odpowiednich działań i stałej optymalizacji kampanii, dotarliśmy do znacznie większej liczby potencjalnych klientów, co przełożyło się na duże korzyści dla Klienta: wzrost liczby wyświetleń strony produktu i rozpoznawalności nowego modelu obuwia.”
Łukasz, specjalista PPC LUPIGO