Diadora: Running – Atomo V7000

MM SPORT to firma z sukcesem działająca w branży sportowej, która wprowadza na polski rynek znane i cenione na świecie marki, oferujące profesjonalną odzież i obuwie sportowe. Jako oficjalny dystrybutor m.in. marki Diadora w Polsce swoją ofertę kieruje do aktywnych osób, które nie tylko szukają produktów wysokiej jakości, ale chcą się wyróżnić oryginalnym stylem.

CZAS TRWANIA:

5 tygodni

ZAKRES DZIAŁAŃ:

  • Adaptacja na rynek polski kampanii reklamowej dla Diadora Atomo V7000 – wyjątkowego obuwia biegowego.
  • Promocja butów z serii Diadora Atomo V7000, dotarcie do wymagających i początkujących biegaczy.

 

KANAŁY:

Kanał reklamowy

Google Display Network

Kanał reklamowy

YouTube

Kanał reklamowy

Smart TV

Kanał reklamowy

Discovery

EFEKTY KAMPANII:

52%

wzrost przychodów w kategorii z obuwiem biegowym

3 500 000

wyświetleń reklam

78%

współczynnik obejrzeń filmów

1,09%

CTR w kampanii display

DIADORA – Historia marki

Diadora to marka założona we Włoszech przez Marcello Danieli w 1948 roku początkowo produkowała buty do wspinaczki górskiej, a dzięki wysokiej jakości wykonania, marka szybko zyskała popularność w całym kraju.

Z czasem Diadora ewoluowała i rozpoczęła produkcję obuwia, odzieży oraz sprzętu sportowego.  Niezwykła jakość wykonania i rosnąca popularność sprawiła, że produkty Diadora pragnęli nosić już nie tylko sportowcy, ale także postaci z branży showbiznesu.

Diadora ma na swoim koncie współpracę z wieloma gwiazdami sportu i kultury m.in z Roberto Baggio (włoski piłkarz), Ayertonem Senną (brazylijski kierowca wyścigowy), Marco Van Bastenem (holenderski piłkarz i trener) czy brytyjskim zespołem muzycznym Skunk Anansie.

Od wielu lat Diadora wyznacza lifestylowe i streetstylowe trendy, które zachwycają konsumentów. Najważniejsze wartości dla marki Diadora od początku jej istnienia to przede wszystkim włoskie rzemiosło, pasja, tradycja, skrupulatność tworzenia i oryginalny design.

Diadora Atomo V7000 – kampania

Lubimy takie kampanie ze względu na kreatywne materiały oraz możliwość wprowadzania dynamicznych koncepcji, więc do projektu, jak zawsze, podeszliśmy z dużą porcją pomysłów i energii.

Naszym pierwszym zadaniem było wyselekcjonowanie odpowiednich kanałów oraz grup odbiorców, dzięki czemu mogliśmy przygotować odpowiedni media plan i rozplanować budżet.

W kampanii skupiliśmy się na dotarciu zarówno do nowych użytkowników, jak i tych, którzy odwiedzili stronę, oraz do użytkowników z kanałów social media Klienta. Do tego celu wykorzystaliśmy odpowiednie grupy remarketingowe. 

Rodzaje wykorzystanych kampanii: 

  • Google Display Network – skupiona na promocji wśród klientów, którzy nie znają marki
  • Google Display Network – kampania remarketingowa 
  • Discovery – Skupiona na zaprezentowaniu butów nowym klientom 
  • Discovery z feedem produktowym – Skupiona na zaprezentowaniu butów nowym klientom wraz z feedem produktowym 
  • Discovery – kampania remarketingowa 
  • YouTube – kampania video 
  • YouTube TV – kampania video skupiona na użytkownikach telewizorów 
  • YouTube – kampania remarketingowa 

Cel kampanii:

Celem kampanii nie było bezpośrednio zwiększenie liczby konwersji, ale zwiększenie rozpoznawalności marki, zasięgu, ruchu w kategorii biegowej na stronie Klienta. W trakcie trwania kampanii wykluczone zostały grupy odbiorców, które generowały najgorsze wyniki, aby system mógł się skupić na odpowiednich odbiorcach.

Efekty kampanii:

  • Wzrost sprzedaży o 52% w kategorii biegowej w sklepie Klienta,
  • Blisko 3 500 000 wyświetleń reklam,
  • Ponad 78% współczynnik obejrzeń w grupach nowych odbiorców, dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii i wykluczeniu kanałów, które generowały małe zainteresowanie,
  • CTR 1,09% w kampanii display – reklamy Discovery i Google Display Network wygenerowały 15 514 kliknięć. Na bieżąco również dbaliśmy, aby reklamy nie wyświetlały się na stronach o wątpliwej jakości,
  • Dzięki odpowiednim targetom, generowany ruch z kampanii cechował się niskim współczynnikiem odrzuceń – użytkownicy strony przeglądali średnio 2 podstrony,
  • Średnia częstotliwość wyświetleń na użytkownika w kampanii remarketingowej wyniosła 6, co ułatwiło zapamiętanie użytkownikowi reklamy,
  • Największą popularnością reklama cieszyła się w grupach wiekowych 18-24.

Dodatkowo:

  • Dzięki odpowiedniej optymalizacji, reklamy były emitowane na czołowych stronach, m.in. Onet, Domodi, Eska, WP, Sport.pl,
  • Stworzono dedykowaną kampanię dla Smart TV, która generowała wysoki zasięg nie tylko na stronach WWW,
  • Kampania miała wpływ na budowanie zasięgu, wzrost rozpoznawalności marki Diadora, nowego produktu i wzrost ruchu na stronie Klienta.

Wypowiedź Specjalisty

„Dzięki kreatywnym pomysłom, starannemu planowaniu, precyzyjnemu targetowaniu i wciągającej treści kampanii, udało nam się dotrzeć do naszej docelowej grupy odbiorców i skutecznie przyciągnąć jej uwagę. Dzięki wdrożeniu odpowiednich działań i stałej optymalizacji kampanii, dotarliśmy do znacznie większej liczby potencjalnych klientów, co przełożyło się na duże korzyści dla Klienta: wzrost liczby wyświetleń strony produktu i rozpoznawalności nowego modelu obuwia.”

Łukasz, specjalista PPC LUPIGO

Zrealizowane projekty

Konsultacja

Wypełnij brief
i porozmawiajmy
o Twojej firmie

Skontaktuj się z nami

  • Potrzebujesz efektywnych kampanii marketingowych, które zwiększą Twoją sprzedaż?
  • Szukasz skutecznych metod pozyskiwania klientów i budowania wizerunku marki?
  • Chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał social media dla rozwoju biznesu?
  • Potrzebujesz audytu dotychczasowych działań, aby wyprzedzić konkurencję?
  • Zależy Ci na współpracy z agencją, która będzie partnerem, a nie tylko podwykonawcą?

All rights reserved LUPIGO.PL © 2024

/ Polityka prywatności