dodać
Under Armour to amerykańska marka sportowej odzieży technicznej nowej generacji. Twórcą Under Armour był Kevin Plank, zawodowy gracz futbolu amerykańskiego, którego sportowe doświadczenia doprowadziły do stworzenia t-shirtu idealnego. Zaprojektował materiał, który nawet po długim czasie gry pozostawał suchy i lekki. Założeniem każdego produktu Under Armour jest uczynić sportowców lepszymi („To make athlets better”) i pomóc im osiągać jak najlepsze wyniki w wybranej dyscyplinie sportu. Under Armour powstał w 1996 roku w babcinym garażu, a dziś ma własne laboratoria badawcze, w których materiały do produkcji odzieży są doskonalone z sezonu na sezon. W USA Under Armour to druga najszybciej rozwijająca się spółka na tamtejszej giełdzie.
dodać
AKTUALIZACJA ANALITYKI + KAMPANIA WIZERUNKOWA +
KAMPANIA EFEKTYWNOŚCIOWA + PROGRAMMATIC + LANDING PAGE + WDROŻENIE SKLEPU +
ANALIZA USER EXPERIENCE + WSPARCIE GRAFICZNE + KREACJE RICH MEDIA
Dodać
Dodać
Dodać
0,31%
Średni CTR dla reklam display
5 stron
Na sesję odwiedzali średnio użytkownicy z kampanii
+1%
Współczynnik konwersji wzrósł w trakcie działań o 1%
+2%
Wzrost współczynnika konwersji kampanii produktowej (PLA)
MMSport.pl to sklep, który do końca 2020 roku był oficjalnym dystrybutorem marki Under Armour.
W asortymencie sklepu znajdują się damska i męska odzież sportowa, obuwie treningowe oraz akcesoria.
W trakcie współpracy, w celu pozyskania ruchu zastosowano kampanie graficzne w sieci reklamowej, kierując różnorodne przekazy promocyjne w zależności od danej grupy odbiorców.
Wykorzystywano kampanie tekstowe o odpowiedniej strukturze oraz remarketing w celu dotarcia do osób, które były już na stronie. Stosowane były również kampanie produktowe.