Kampania wizerunkowa, której celem było ukazanie marki ZENOX jako wspierającego partnera rolników z wybranych województw, w czasie żniw.
ZENOX.pl, to obecnie największy, polski sklep z częściami i akcesoriami do maszyn rolniczych. Od początku istnienia serwisu, LUPIGO wspiera jego rozwój oraz promocję w sieci.
Kampania wizerunkowa, której celem było ukazanie marki ZENOX jako wspierającego partnera rolników z wybranych województw, w czasie żniw.
Kampania realizowana za pośrednictwem sieci reklamowej Google i Facebook Ads
Facebook Ads
Google Display Network
1 737 446
Liczba wyświetleń
16 588
Interakcje z reklamą
2,68 zł
Średni CPM
Wyselekcjonowano 5 województw, które charakteryzuje wysoki poziom rolnictwa, były to: lubleskie, mazowieckie, pomorskie, śląskie, wielkopolskie.
Kampania realizowana była w obrębie kanałów: Google i Facebook, za pomocą dedykowanych na poszczególne województwa reklam display.
Grupa odbiorców została zawężona lokalizacyjnie do wspomnianych województw, w jej obrębie uwzględniono także użytkowników o zainteresowaniach rolniczych oraz odwiedzających wcześniej stronę ZENOX.pl.
Efekty kampanii zasięgowej Google Ads:
Realizowana dla Klienta kampania była prowadzona równolegle z bieżącymi działaniami skoncentrowanymi na pozyskaniu nowych klientów i aktywizacji grup remarketingowych. Dodatkowo wdrożenie akcji poprzedziliśmy kampanią wizerunkową, zawierającą przekazy z mocnym social proof marki. Skorelowane działania w zakresie budowania wizerunku marki, pozyskania nowych klientów i aktywizacji grup z dolnego etapu lejka sprzedażowego przyczyniły się do wzrostu o 88% przychodów sklepu z kanału Facebook także w kolejnym miesiącu, w którym wykorzystywaliśmy grupy pozyskane w czasie trwania akcji.
„W strategii kampanii przygotowanej dla ZENOX.pl skupiliśmy się na pięciu województwach o silnym profilu rolniczym, wykorzystując narzędzia reklamowe Google Ads i Facebook Ads. Dzięki dedykowanym kampaniom Display i zaawansowanej segmentacji osiągnęliśmy założone cele, a w kanale Facebook odnotowaliśmy także efekty długofalowe w postaci 88% wzrostu przychodów sklepu z tego kanału w kolejnym miesiącu po zakończeniu kampanii”.
Łukasz, specjalista PPC LUPIGO