2018-08-22

5 elementów, które powinien zawierać Twój Landing Page

Chcesz, żeby odbiorca kupił Twój produkt lub skorzystał z oferowanej przez Ciebie usługi? Stwórz atrakcyjny landing page!

To strona docelowa, na którą będą trafiać użytkownicy po wejściu w interakcję z Twoim przekazem reklamowym. Różni się ona od strony głównej Twojej firmy tym, że przedstawia produkt/usługę w bardziej sprecyzowany sposób i pozwala na zbieranie listy ściśle zainteresowanych osób. Nie ma określonego wzoru landing page, który będzie skuteczny, ale są pewne elementy, które muszą znaleźć się na stronie docelowej (lądowania), aby osiągnąć sukces. Zanim jednak zaczniesz tworzyć taką witrynę, pamiętaj, aby miała ona JEDEN CEL,  była PRZEJRZYSTA, a teksty były ZWIĘZŁE i KONKRETNE.

Co należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu landing page? Przeczytaj poniżej i zobacz przykłady.

1. Prosty FORMULARZ

To kluczowy element Twojej strony docelowej, który ma za zadanie pozyskać Ci przyszłych Klientów. Najlepiej zamieścić go na górze strony, aby użytkownik już przy pierwszym kontakcie wiedział, gdzie i w jaki sposób ma zostawić swoje dane, jeśli będzie zainteresowany. Formularz powinien zawierać jedynie niezbędne pola do wypełnienia, mówić, do czego służy i odróżniać się od reszty strony.

Źródło: etutor.pl

2. Chwytliwy NAGŁÓWEK

Użytkownik po wejściu na Twój landing page zobaczy przekaz, który ma za zadanie przyciągnąć jego uwagę, zachęcić do pozostania na stronie i zapoznania się z resztą informacji. Taki nagłówek powinien bezpośrednio prezentować korzyść dla odbiorcy, a jeśli znajduje się pod nim dodatkowy tekst, to może ją wzmacniać lub poszerzać.

Źródło: online.citibank.pl

Źródło: envelobank.pl

3. Przycisk CTA – czyli wyraźne nawołanie do akcji

CTA (call to action) to jeden z najważniejszych elementów skutecznego landing page. Najlepiej, aby było krótkie i w kontrastowym kolorze, z dobrze wybranym tekstem. Zdecydowany Klient powinien od razu zobaczyć, gdzie ma podjąć działanie – poleca się, aby przycisk umieszczać w więcej niż jednym miejscu na stronie.

Źródło: shopify.com

4. Widoczny NUMER TELEFONU

Duża część osób może chcieć skontaktować się z Tobą telefonicznie, zanim podejmie konkretne działanie po wejściu na Twoją stronę. Umieść numer telefonu w widocznym miejscu lub poproś użytkownika, aby zostawił swój numer celem późniejszego kontaktu.

Źródło: viasatinternet.pl

Źródło: perfectlift.eu

5. Zestaw KORZYŚCI

Czyli coś, czym będzie zainteresowany każdy odbiorca – to one mają go przekonać, że to, co oferujesz, spełni jego oczekiwania. Ich ilość jest zależna wyłącznie od Ciebie. Ważne jest jedynie, aby zaprezentować je zwięźle i w  atrakcyjny sposób. Pokaż, że wiesz, czego potrzebuje Twój potencjalny Klient.

Źródło: rankomat.pl

Źródło: getinbank.pl

Stworzyliśmy już wiele skutecznych stron docelowych, dlatego jeśli potrzebujesz pomocy przy projektowaniu lub wdrożeniu swojego landing page – skontaktuj się z nami!

All rights reserved LUPIGO.PL © 2024

/ Polityka prywatności