Analityka internetowa

Analityka Internetowa
ANALITYKA INTERNETOWA

Analityka internetowa i wyciąganie wniosków z ogromu danych, które dostarczają nam systemy reklamowe oraz narzędzia monitorujące strony internetowe, to obecnie jedne z kluczowych elementów planowania świadomej obecności online. Z naszą pomocą będziesz w stanie określić obecny stan analityki Twojego serwisu lub zaplanować jej wdrożenie tak, aby jak najlepiej połączyć dane między różnymi narzędziami, z łatwością poruszać się po Google Analytics, a przede wszystkim wyciągać odpowiednie wnioski dotyczące wykorzystania witryny lub sklepu.

analityka-lupigo
Audyty analityki

Oferujemy wsparcie w określeniu tego, czy analityka na stronie / sklepie jest odpowiednio skonfigurowana i zbiera właściwe dane dla zakładanych CELÓW. Audyt analityki weryfikuje również połączenie między narzędziami, takimi jak Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads czy poprawne monitorowanie ruchu z Social Media. Przykładowe elementy audytu: weryfikacja implementacji Google Analytics, wdrożenie tagów w Google Tag Manager, mierzenia transakcji w Google Analytics, kodów remarketingowych, tagowania linków oraz analiza ruchu w witrynie.

Konsultacje analityczne

Jeśli posiadasz pytania dotyczące obecnego stanu analityki Twojego serwisu, potrzebujesz wsparcia w określeniu CELÓW do mierzenia lub zaplanowania struktury i strategii analityki do wdrożenia, to służymy pomocą w formie konsultacji.

Wdrożenie analityki na stronie

Planujesz działania online, ale nie masz pewności jak dodać odpowiednio tagi konwersji, skrypty remarketingowe lub jak wdrożyć Google Analytics tak, aby poprawnie zbierał dane? Może planujesz wdrożenie remarketingu dynamicznego, ale nie wiesz jak skonfigurować skrypty, aby zbierały dane o przeglądanych produktach? Oferujemy indywidualne podejście dla stworzenia planu i wdrożenia analityki, aby był on dostosowany do charakteru biznesu, stawianych CELÓW oraz pomógł w weryfikacji ich realizacji.

Marketing internetowy
Lupigo chat