HEGRA Deweloper

Jak mimo kryzysu na rynku obniżyliśmy koszt pozyskania leada o 79%

HEGRA Deweloper to firma zajmująca się budową i sprzedażą apartamentów w Rzeszowie. Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji nowoczesnych, funkcjonalnych apartamentów o wysokim standardzie. Celem HEGRA Deweloper jest tworzenie nowych przestrzeni mieszkaniowych, które spełniają oczekiwania klientów i zapewniają im doskonały komfort życia.

CEL:

Pozyskiwanie klientów, budowanie rozpoznawalności

TARGET:

Młodzi ludzie szukający mieszkania dla siebie oraz starsi poszukujący mieszkania np. dla swoich dzieci, osoby preferujące mieszkania o wysokim standardzie traktujący jego zakup także jako inwestycję

WYZWANIA:

Duża konkurencja na rynku, dobór odpowiednich grup docelowych, zawężenie lokalizacji

CZAS TRWANIA:

01.03.2022-01.04.2023 (i nadal trwa)

KANAŁY:

Kanał reklamowy

Facebook Ads

Kanał reklamowy

Google Display Network

Kanał reklamowy

YouTube

Kanał reklamowy

Sieć wyszukiwania Google

EFEKTY KAMPANII:

3 696 829

wyświetleń reklam Facebook Ads

79%

niższy koszt za kontakt

29 zł

śr. koszt za kontakt

0,01 zł

śr. koszt za aktywność w postach

Strategia kluczem do sukcesu

Skuteczna kampania w wymagającej branży, w której występują częste wahania na rynku, a klienta docelowego cechuje wysoka zasobność portfela? Wiemy dużo na ten temat. Choć wydaje się, że tak ważne zależności będą blokerem w pozyskiwaniu kontaktów od osób zainteresowanych kupnem mieszkania, z naszą znajomością branży i rynku klienta nie tylko dotarliśmy do niszy zainteresowanej inwestycją, ale utrzymaliśmy wysoką efektywność w momencie kryzysu w branży nieruchomości.

W pierwszej fazie działań dokonaliśmy selekcji odpowiednich kanałów i grup odbiorców, co umożliwiło nam skonstruowanie odpowiedniej struktury kampanii oraz rozdzielenie budżetu. W realizowanej strategii reklamowej skupiliśmy się na dotarciu do nowych odbiorców, a następnie do osób, które już odwiedziły stronę klienta i są zaznajomione z ofertą. Aby to osiągnąć, wykorzystaliśmy odpowiednie grupy remarketingowe. Zgodnie z ustaleniem z klientem, działania skoncentrowaliśmy na obszarze całego Podkarpacia. Rzeszów, stolica województwa, jest mocno rozwijającym się miastem, którego popularność stale rośnie. Oferuje ono coraz większe możliwości przyciągając wielu ludzi, którzy chętnie osiedlają się tutaj, co stanowi doskonałą okazję do sprzedaży mieszkań.

Kampania Facebook Lead Ads – wysokiej jakości kontakty

Działania pozyskujące kontakty od potencjalnych klientów skoncentrowaliśmy na kampanii Lead Ads realizowanej na Facebooku, która w przypadku branży nieruchomości przynosi największą korzyść, ponieważ deweloper nie musi sam szukać klientów – to my mu ich dostarczamy. 

Równolegle do kampanii pozyskującej kontakty realizowaliśmy kampanie wspierające: budujące rozpoznawalność, sprawdzające na stronę wartościowy ruch, a także prowadziliśmy działania rozwojowe w obrębie social media klienta. Publikowane w nich materiały wykorzystywaliśmy także w realizowanych kampaniach, podkreślając wysoki standard wykończenia apartamentów i korzyści wynikające z inwestycji w nieruchomości klienta. Materiały te przyniosły 8996 kliknięć w docelowych grupach odbiorców i cechował je średni współczynnik CTR 3,43% oraz śr. CPC 0,15 zł, a koszt aktywności w postach uzyskał wartość 0,01 zł.

Podczas realizacji kampanii koncentrowaliśmy się na konkretnej potrzebie klienta docelowego. Przygotowaliśmy przekazy przedstawiające różne zalety oferowanych apartamentów, takie jak inteligentne rozwiązania, jakość premium, różnorodne metraże i rozwiązania architektoniczne. Przygotowane przez nas materiały reklamowe miały za zadanie zachęcić potencjalnych klientów do nawiązania kontaktu.

Dzięki przemyślanej i konsekwentnej strategii, wdrożonym metodom precyzyjnego targetowania, bieżącej optymalizacji oraz realizowanym testom przekazów reklamowych dotarliśmy do osób mocno zainteresowanych nabyciem nieruchomości, które szukają nowoczesnych apartamentów o wysokim standardzie – do zamieszkania lub jako inwestycję na wynajem. Ponadto obniżyliśmy koszt za pozyskanie kontaktu o 79% od momentu startu kampanii. Jak widać, nasza strategia przyniosła doskonałe rezultaty.

Kryzys na rynku nieruchomości – jak utrzymaliśmy wysoką efektywność kampanii

W trakcie współpracy z klientem nie zabrakło wyzwań. Jednym z największych był kryzys na rynku, a z nim rosnąca inflacja i stopy procentowe kredytów, niepewność nabywców, która jest często barierą wpływającą na mniejsze zainteresowanie inwestowaniem w nieruchomości. Pomimo tych wyzwań, w momencie kryzysu na rynku nieruchomości utrzymaliśmy wysoką efektywność w pozyskiwaniu kontaktów oraz 75% wzrost liczby kliknięć w przycisk umów wizytę” z doradcami klienta i 27% wzrost zapytań o cenę nieruchomości.

Z kampanii pozyskaliśmy leady w średniej cenie 29 zł za kontakt. Wynik ten uważamy za bardzo dobry, mając na uwadze jakość pozyskanych kontaktów i wartość oferowanych apartamentów. Ponadto proces decyzyjny w tej branży jest wydłużony, jednak jakość pozyskanych kontaktów sprawia, że doradcy klienta mogą wciąż kontaktować się z osobami, które wypełniły formularz.

Efekty kampanii Facebook Ads:

  • 3 696 829 wyświetleń reklam
  • 29 zł śr. koszt za kontakt
  • 79% niższy koszt za kontakt
  • 20 zł najniższy koszt za lead
  • 0,78 zł śr. CPC
  • 39 887 kliknięć w reklamy

Google Ads – rozpoznawalność motorem napędowym sprzedaży

Kampania realizowana w systemie reklamowym Google miała na celu budowanie rozpoznawalności nieruchomości klienta na rynku, co w konsekwencji przyczynia się do wzrostu liczby potencjalnych klientów.

W ramach naszej kampanii w sieci wyszukiwania Google, oprócz fraz brandowych, dokonaliśmy selekcji fraz, które miały największe szanse na konwersję i pozyskanie nowych klientów. W przygotowanej kampanii displayowej korzystaliśmy zarówno z banerów statycznych, jak i elastycznych reklam displayowych.

W realizowanej strategii wykorzystaliśmy również reklamę wideo. W ramach kampanii na platformie YouTube zaprezentowaliśmy materiały dotyczące nieruchomości, które ukazywały zalety promowanych apartamentów. Skupiliśmy się zarówno na dotarciu do nowych odbiorców, jak i wykorzystaliśmy remarketing w celu wzmocnienia zainteresowania potencjalnych klientów.

Efekty kampanii Google Ads:

  • 12 300 000 wyświetleń reklam
  • 981 konwersji (kliknięcie przycisku „umów wizytę”, kliknięcie w nr telefonu, kliknięcie adresu e-mail, wysłanie formularza kontaktowego).
  • 34 805 kliknięć w reklamy
  • 24,49 zł koszt konwersji
  • 0,69 zł średni CPC

* Materiały graficzne do kampanii zostały dostarczone przez Klienta

LUPIGO oczami Klientów

LUPIGO pomogło nam przejść na wyższy poziom, wdrażając nowe rozwiązania e-commerce. Doceniamy elastyczność w działaniu i pomysłowość, sprawne realizacje kampanii online oraz sumienne podsumowywanie wszystkich wspólnych akcji.

MMSport – polski dystrybutor marek Keen, Gumbies, Diadora |

Zobacz Case study

Dzięki współpracy z LUPIGO uporządkowaliśmy cele marketingowe i stworzyliśmy strategię marki. Nie tylko ustawiają kampanie i wysyłają raport, ale wszystko wyjaśniają i w sposób zaangażowany w rozwój firmy klienta, zwracają też uwagę na kwestie social media, strony www czy newslettera. LUPIGO to fajni ludzie, z którymi dobrze się współpracuje.

Marta Kaczmarek, Marketing Manager Healthy Food |

Zobacz Case study

Bardzo cenimy sobie model współpracy jaki zbudowaliśmy z LUPIGO. To co ich wyróżnia to ‘butikowe’ podejście do Klienta. To bardzo ważne, by czuć, że druga strona poświęca Tobie i Twojemu biznesowi odpowiednio dużo czasu i uwagi oraz angażuje się na każdym poziomie waszej współpracy.

Sklep Rolniczy ZENOX.pl |

Zobacz Case study

Współpracuję z LUPIGO kilka lat i jestem bardzo zadowolony. Są to świetni specjaliści, którzy rozumieją moją branżę i charakterystykę rynku. Sprawny kontakt to dla mnie podstawa. Szybka odpowiedź na każdego maila i zawsze odebrany telefon. Sprawy załatwiane praktycznie od ręki. Wyniki sprzedaży ze wsparciem LUPIGO rosną z roku na rok i to znacząco.

Maciej Makowski, Właściciel sklepu AktywnyTurysta.pl |

Zobacz Case study

Szczerze polecam Agencję LUPIGO! Efekty jej pracy skutecznie podnoszą wyniki sprzedaży w naszej Firmie.

Deweloper Grand Project

Współpracujemy z LUPIGO już kilka lat, co jest potwierdzeniem wysokiej jakości usług. To profesjonaliści, którzy optymalizują, szukają rozwiązań i nigdy nie pozostawiają nas bez odpowiedzi. Działania i uzyskane wyniki są szczegółowo i terminowo raportowane. To co ich wyróżnia, to szybkie i nieszablonowe działanie oraz obsługa klienta na najwyższym poziomie.

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator Konkursu Teraz Polska

Profesjonalna  i pełna zapału ekipa, która kompetentnie realizuje powierzone zadania. A za co cenimy współpracę z LUPIGO? – Za ponadprzeciętnej jakości relacje, jakie są budowane na linii agencja – klient. Za ogromne zaangażowanie w pracę i cenne wskazówki. Za szczerość. Za kontakt i komunikację przerastające standardy na rynku. No i za wzrosty, oczywiście 🙂

Meble RESMAR

Indywidualne podejście do Klienta to niezaprzeczalny atut LUPIGO. Działają profesjonalnie i co najważniejsze efektywnie.

E-Diamenty.pl

Załoga LUPIGO w przystępny sposób wyjaśniła proces, wdrażany przy promowaniu sklepu internetowego. Wykonali staranną analizę, uwzględniając szereg aspektów dot. sprzedaży asortymentu oraz zapotrzebowania na rynku. Bieżący kontakt i opieka pozwoliła na sukcesywne poszerzanie zakresu usług, które przekładają się na efekty sprzedaży.

Beata Cynk, właścicielka sklepu Wet-Zoo.pl

Zrealizowane projekty

Konsultacja

Wypełnij brief
i porozmawiajmy
o Twojej firmie

Skontaktuj się z nami

  • Potrzebujesz efektywnych kampanii marketingowych, które zwiększą Twoją sprzedaż?
  • Szukasz skutecznych metod pozyskiwania klientów i budowania wizerunku marki?
  • Chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał social media dla rozwoju biznesu?
  • Potrzebujesz audytu dotychczasowych działań, aby wyprzedzić konkurencję?
  • Zależy Ci na współpracy z agencją, która będzie partnerem, a nie tylko podwykonawcą?

All rights reserved LUPIGO.PL © 2024

/ Polityka prywatności